Ze střední třídy bude chudoba a z chudoby mrtvoly. Každopádně budou boháči obklopení scestními hovadinami ala tenhle dementní TIR. Tento vývoj nás dovede po pořádné zadele. Už nevědí za co utratit peníze. Tohle je úplná kravina!
Odpovědět2 3
Kravina je jedině ten tvůj komentář. Kdyby všichni mysleli jako ty, tak dodnes žijeme v jeskyních a bereme se po hlavě kamenem.
Odpovědět2 1
Další ukázka, kam vede falešná ekologie. Výroba akumulátorů není eko ani omylem, jen se drancují jiné země. Jejich recyklaci nikdo neřeší, přitom s jistotou bude nutná za pouhých několik let. Jejjich výdrž je mizerná, při "normě" 200 km auto v zimě klidně udělá jen 100 a to nestačí ani na dodávku rozvážející po městě. A i ta plánovaná úspora na platech je diskutabilní. potřebné operační středisko, kde bude několik operátorů§ držet nonstop služby rozhodně nebude laciné ani na zařízení, ani na provoz. A to nemluvím o tom, že kromě automechanika se o podobné vozítko musí starat ještě ajťák, a to rozhodně ne kluk jen tak ze školy. A schopný inženýr (na rozdíl od ČR) očekává přiměřenou výplatu.
PS: a ohledně toho poloautonomního řízení, přijde mi to dost rizikové. V případě že se "něco" začne dít musí operátor zasáhnout dost rychle, tady jde nejen o peníze, ale i o životy. Rozjetých 20 tun je problém. A zdaleka nejde říct: v nouzi zastav a volej operátora, to by mohlo TAKY způsobit havárku. A také by mě zajímalo, jak chtějí řešit patřičné přenosy dat. Ono taková kamera v rozumném rozlišení zabere nemálo. A doba odezvy je dost klíčová. V případě, že vozidlo bude řídit na dálku operátor, musí data z kamery k operátorovi apak příkazy zpět od něj, zásek "dat" někde po cestě může také znamenat smrťák.
Odpovědět3 1
Recyklace se řeší, proč by se neřešila? Toyota např. používá baterie z hybridů k ukládání energie ze solárních panelů. jejich kapacita je už malá pro použití v autě, ale stále dostatečně dobrá na to, aby se používala např. pro tyto účely. Zde může sloužit ještě mnoho let, než se zlepší recyklační procesy.
S tím poloautomatickým řízením bych to neviděl zase až tak bledě. Ono autonomní auta už dnes dokážou jezdit i po městech, takže i bez operátora by měla zvládnout chvíli jezdit, přinejhorším někde bezpečně zastavit. Obávám se ale, že bez externí pomoci (např. Googlu) to ale nemají šanci dát.
Odpovědět1 0